Bine ati venit!

"Dragostea este cea mai înaltă realizare la care poate aspira orice fiinţă umană. Este o emoţie care cuprinde toată profunzimea inimii, a minţii şi a sufletului."




marți, 2 august 2011

"Jocul fericirii"

Când eram mică am citit romanul Pollyanna. Nu îmi amintesc decât că era vorba despre o fetiţă pe nume Pollyanna. Pollyanna avea obiceiul să joace "jocul fericirii". A juca acest joc înseamnă a găsi întotdeauna un motiv de bucurie, a vedea partea plină a paharului chiar dacă acesta este aproape gol, a te bucura de ceva chiar atunci, când, aparent, nu mai ai niciun motiv. Mi se pare că aceasta este una dintre marile provocări ale vieţii: să încerci să îţi regăseşti optimismul chiar atunci când totul pare pierdut. Trebuie să înţelegem că întotdeauna poate fi mai rău, aşa cum zice şi Murphy: "Zâmbeşte. Mâine poate fi mai rău". Prin urmare, întotdeauna poate fi mai rău, întotdeauna paharul nu doar poate cădea, dar se mai poate şi sparge pentru că orice stare a unui lucru, a unei persoane este relativă. Tocmai din acest moment trebuie să ne permitem "luxul" de a fi optimişti, de a ţine cu dinţii de tot ce ne poate ridica moralul şi de a ne forţa să vedem luminiţa de la capătul tunelului. Cred că întotdeauna este o soluţie, întotdeauna se pot îndrepta lucrurile deoarece în momentul în care renunţăm să sperăm, să luptăm, renunţăm la noi iar când am renunţat la noi nu mai avem nimic de pierdut pentru că am pierdut totul, ne-am pierdut pe noi. Deci, avem nevoie să jucăm "jocul fericirii!"

Un comentariu:

verdedeparis spunea...

Avem intr-adevar nevoie sa jucam jocul fericirii, Natasa :) Ma bucur ca mi-ai adus aminte de Pollyanna, si eu am citit-o candva, cred ca mi-a placut :)